اشتراک گذاری

تعمیر هارد موبایل ال جی

هارد قطعه ای بر روی گوشی های تلفن همراه است که وظیفه ذخیره سازی تمامی اطلاعات روی گوشی را بر عهده دارد. این قطعه با حساسیت بسیار بالایی ساخته شده و در برابر عوامل آسیب زا نیز دچار ایراد می شود. ایراد در هارد گوشی و تبلت با نشانه هایی قابل تشخیص بوده و در صورت مشاهده آنها باید در اولین فرصت اقدام به تعمیر هارد موبایل ال جی نمود. مهم ترین عامل در تعیین کیفیت تعمیر هارد موبایل lg، مهارت بالای تکنسین و عیب یابی دقیق و اصولی است. لذا بهتر است برای ترمیم این قطعه، از تعمیرکاران مجرب و متعهد نمایندگی موبایل ال جی در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. در این مقاله قصد داریم نکات جانبی پیرامون تعمیر هارد موبایل ال جی را در اختیار شما قرار دهیم تا در صورت خرابی این بخش، با آگاهی بیشتری اقدام به ترمیم آن نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

تعمیر هارد گوشی ال جی

هزینه تعمیر هارد موبایل ال جی

زمانی که صحبت از هزینه تعمیر هارد موبایل lg یا هر برند دیگری به میان می آید، کاربران نگران هزینه های بالا هستند. در مورد هزینه تعمیر هارد گوشی ال جی، مانند تعمیرات دیگر قطعات، عامل اصلی میزان آسیب وارد شده به این قطعه است. گاهی هارد آسیب چندانی ندیده و اختلال عملکردی به وجود آمده صرفا با فلش کردن گوشی و تکنیک های نرم افزاری برطرف می شود. گاهی نیز ممکن است هارد سوخته باشد یا میزان آسیب وارد شده به آن به حدی باشد که تعمیر آن امکان پذیر نبوده و پیشنهاد تعویض هارد مطرح شود. 

تعمیر هارد موبایل ال جی، هزینه کمتری نسبت به تعویض آن دارد و در هنگام تعویض نوع قطعه مورد استفاده نیز به نوعی تعیین کننده هزینه تعمیرات است. در صورتی که برای تعمیر هارد موبایل خود به مراکز غیر معتبر مراجعه کرده باشید ممکن است برای تعویض هارد انواع مختلفی با رده های قیمتی متفاوت به شما پیشنهاد شود. همیشه توجه داشته باشید که صرف هزینه کمتر برای قطعه غیر اورجینال، صرفا راه حلی موقتی بوده و با توجه به عمر کوتاه این گونه قطعات، این بخش به زودی مجددا خراب شده و مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر و تعویض هارد خواهید شد.

نشانه های خرابی هارد گوشی ال جی

بروز خرابی در هارد موبایل یکی از مواردی است که نشانه های واضحی دارد و به همین علت تشخیص نسبی آن راحت بوده و کاربر می تواند تا حدودی به نقص در این بخش پی برده و نسبت به تعمیر هارد موبایل ال جی اقدام نماید. اما این نشانه ها چه هستند؟ یکی از نشانه هایی که می تواند ناشی از سوختن هارد گوشی باشد خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن نشدن آن است، در این مورد ممکن است ایراد ناشی از دیگر قطعات هم باشد و برای اطمینان از این موضوع دستگاه باید توسط متخصصین بررسی شود. 

مورد بعدی اختلال در انتقال اطلاعات به هارد است به این معنی که امکان انتقال اطلاعات هارد با هیچ دستگاه دیگری نیز امکان پذیر نیست. مورد بعدی که خبر از ضرورت تعمیر هارد گوشی ال جی می دهد این است که در هنگام روشن کردن گوشی، دستگاه روی لوگوی ال جی باقی مانده و هنگ کند. در این مورد نیز یکی از احتمالات خرابی یا سوختن هارد است. در برخی موارد مشکلات هارد گوشی با فلش کردن (آموزش فلش گوشی ال جی) برطرف می شود اما در بیشتر موارد تعمیر هارد موبایل LG نیازمند انجام تکنیک های پیشرفته تر است.

ساده ترین راه تشخیص آسیب دیدگی هارد موبایل در منزل

پیشتر به بررسی نکاتی پرداختیم که خبر از فرا رسیدن زمان تعمیر هارد موبایل ال جی می دهند. همان طور که گفته شد مشاهده این نشانه ها در گوشی موبایل این هشدار را به کاربر می دهد که احتمالا هارد موبایل خراب شده و نیاز به تعمیر دارد. اما راهکار دیگری که در منزل می توان جهت اطمینان بیشتر از خرابی هارد اجرا کرد این است که گوشی موبایل خود را با کمک کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. 

در صورتی که پس از اتصال گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر دستگاه قادر به شناسایی موبایل نباشد به احتمال بسیار زیاد هارد گوشی سوخته است و باید نسبت به تعمیر هارد موبایل LG اقدام کرد. 

توجه داشته باشید که عیب یابی تخصصی خرابی هارد و میزان آسیب وارد شده به آن باید صرفا در مراکز تعمیراتی معتبر و به دست تکنسین های متخصص انجام شود. نکته مهم دیگر این است که در صورت خراب شدن هارد سرعت عمل در تعمیرات نقشی اساسی دارد و بسیار مهم است که به محض مشاهده نشانه ها نسبت به تعمیر هارد گوشی ال جی اقدام نمایید تا از پیشرفت آن و وارد شدن آسیب به دیگر قطعات پیشگیری شود.

5/5 (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =